The Silent Reader




HIV MEMBAWA MAUT
Tuesday 27 September 2011 | 9/27/2011 05:50:00 pm | 0 Whisper
Aidil : Kau kenapa nie Faizal??

... Faizal : aku ada masalah la..masalah yg menentukan hidup mati aku..

Aidil : mcm serius je cita kau nieh..tpi mcm lwak p0wn ada bila aq tg0k kau serius..
...
Faizal : Aku ckap bt0oi2 nie Aidil..bkan lawak2..kau ingt nie maharaja lawak kea..

Aidil : oke2..s0rry la weihh...p0y0 la kau nieh..0ke2.cita la dkat aku pa msalah kau..

Faizal : aku sebenarnya hidap "HIV positif"..msti kau x caya kan??

Aidil : kau nie biar bet0oii..tu la lain kali jgn beli brang dkat l0r0ng cikar0..tg0k kan dah kena..

Faizal : mna aku tau..dulu aku x trpikir p0n..skrang bru aku mnyesal..

Aidil : perghhh..cantikkk la tuuu..b0olehh kau "Bluetooth" HIV kau tu dkat aku..??

Faizal : kau nie bangang la..kau nak buat apa??

Aidil : klau aku bluetooth HIV bg dkat aku , maknanya aku p0wn dpat HIV..maknanya aku akn taubat...aku akn insaf..sbb setiap 0rg yg dpat HIV akn insaf...sbb tu la aku nak HIV kau..

Aidil : Kau dah on ke bluetooth kau tuu??maii sini aku nak bluetooth..

Older Post | Newer Post