The Silent Reader




kejadian betul or tidak??
Saturday 15 October 2011 | 10/15/2011 08:51:00 pm | 0 Whisper
cerita ni blaku taun lpas ms nk final....
nk ilangkan boring tungu paper aku ngn 2 org membe aku p la main boling..tp alangkah sdihnya tmpt 2 full kn plak da p'tandingn plak....so kmi pn p la mydin sbb dkat ja ngn tmpt tp pecah pluh jgak la time 2 dh maghrib dh....
punyala sonok dok bli brg smpi x sdaq dh lewat bas lalu smpi kui 10 ja....km pn cpat2 la.....nsib bek da bas kt luar tp bas brenti jau...h plak kn plak ms 2 hjan lbat plak....


kami pn p la kt bas w/pn ujan....bla nk sampai ja kt bas 2 ttiba ja bas 2 dh bgerak.....hampeh toi...
km p btduh kt satu kdai 2 tp kdai 2 dh ttp....tkut gla dh la glap,mlam plak 2 kn plak ujan kilat dok mnyuluh ja kt muka....ak dh risau dh tp seb bek da taxi....bla dh smpi hostl dh lewat dh,bj basah lencun.... mlam 2 aku xleh nk tdo w/pn letih tp mata xngantuk.roomate aku study kt blik membe dia...


pagi 2 lpas aku smyg subuh aku tdo blik.....kui 10 aku tjag aku msj kt kwan aku gtau kuar mkan late ckit sbb smlm aku xleh nk tdo...br ja nk tllap aku da dgr da org msk lam blik aku.dia ckap-ish ksiannya xleh tdo mlm td.
aku ingt kwn aku....ms 2 aku tdo mhala ke blkg dr ktil romate aku...aku pn pusing la nk tgk sapa y mai....time 2 aku mamai lg tp aku leh nmpak....


aku tgk atas katil roomate aku da sorg pompuan.rambut dia pjg m'gerbang....time dia duduk n kepala dia tunduk....aku ingt kwn aku dok main laptop....so aku tdo la blik tp ati rs xtnng membe mai blik aku dok tido plak.aku pn bngun skali aku pusing xda sapa pn kt c2....


ptg 2 ms dok mkn aku tny kwan aku da x mai blik aku..dia ckap xmai pn sbb dia pn tido sbb smlm xleh nk tido....pastu aku pn crita la kt depa.....smlm dp pn kn kaco jgk....kwn aku aku xleh nk tido sbb rs tkut sgt nk ttp mata pn xleh....y sorg lg 2 dia dgr da sora laki dok btuk n bsiul kt tlinga dia...


start dr ari 2 aku dh xkuar smpi lewat mlm lg...smpi skg aku rs tkut sbb aku still kt blik 2 lg.....tp alhamdulillah xjd pa2 lg kt aku cuma y ringn2 ja...hekhekhek..

Older Post | Newer Post